[GSL] No comment ;-)

Alina Mierlus alina.mierlus la fsfeurope.org
Lun Noi 9 17:48:04 EET 2009

Salut,

   Sincer, personal nici mie nu-mi place aceast─â campanie. Nu cred c─â este
cel mai potrivit mod de a promova Free Software. Una dintre greșelile pe
care le tot facem de vreo 25 de ani. Noi nu suntem concuren╚Ťa
Microsoft-ului, suntem doar o alt─â alternativ─â :). Mai frumos era un poster
cu alege software liber ;) ╚Öi explicat ├«ntr-o propozi╚Ťie ce ├«nseamn─â Free as
in Freedom :).

Alina

2009/11/9 marius adrian popa <mapopa la gmail.com>

> Poate la ASE trebuie folosit un limbaj mai financiar (pentru ei sa
> rescrie kernel-ul/firefoxul e un pic mai greu)
> sunt si avantaje banesti cu libresoftware desi vad ca e confuzie
> totala la ei intre free/libre software si freeware
>
> am citit ieri un articol destul de interesant despre modelul linux
>
> http://www.linux-kongress.org/2009/slides/linux-and-open-source-2010-and-beyond-v2_ted_tso.pdf
> via
> http://www.h-online.com/open/features/Linux-Kongress-2009-New-filesystems-optimised-programming-852084.html

Alina Mariana Mierluș
Community Building and events/campaigns coordination
Free Software Foundation Europe (http://www.fsfeurope.org)
Web: https://wiki.fsfe.org/Fellows/alinam
Blog: http://www.blogs.fsfe.org/alinam
Email: alina.mierlus la fsfeurope.org
Address: Linienstrasse, 141, 10115, Berlin, Germany

T: +49-30-896779909
M:+49 - 0176 3800 4977

Free Software! Free Society! - Join the Fellowship of FSFE -
http://www.fsfe.org/join