[GSL] No comment ;-)

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Lun Noi 9 18:17:04 EET 2009

2009/11/9 Alina Mierlus <alina.mierlus la fsfeurope.org>:
> Salut,
>
>    Sincer, personal nici mie nu-mi place această campanie. Nu cred că este
> cel mai potrivit mod de a promova Free Software. Una dintre greșelile pe
> care le tot facem de vreo 25 de ani. Noi nu suntem concurența
> Microsoft-ului, suntem doar o altă alternativă :). Mai frumos era un poster
> cu alege software liber ;) și explicat într-o propoziție ce înseamnă Free as
> in Freedom :).

Suntem concurentza reala daca observi statisticile cu browsere de ex
poate ca trebuie sa imprumutam de la firefox ideile din spread
firefox/spread ubuntu , pliante interesante
si cu o grafica frumoasa

http://spreadubuntu.neomenlo.org/files/huge/discoverubuntu3_5.pdf

sa aruncam cu noroi intradevar se poate dar oricum nu cred ca intelege
lumea prea mult din anti-drm
sau cine stie poate ca da

important este sa impresionam cu linux-ul sau alt produs prin calitati
tehnice/estetice  (compiz)
si poate aratat ca suntem mai buni decat microsoft si chiar ca s-au
inspirat destul de mult
din kubuntu de ex
http://linuxundich.de/en/ubuntu/windows-7-fail-und-gratulation-an-kde/

ps: la noi nu stiu cat sunt de apreciate ideile revolutionare , poate
de aceea ar trebui un alt ton