[GSL] No comment ;-)

Lun Noi 9 18:27:32 EET 2009

On Mon, Nov 09, 2009 at 04:48:04PM +0100, Alina Mierlus wrote:
>    Sincer, personal nici mie nu-mi place această campanie. Nu cred că este
> cel mai potrivit mod de a promova Free Software. Una dintre greșelile pe
> care le tot facem de vreo 25 de ani. Noi nu suntem concurența
> Microsoft-ului, suntem doar o altă alternativă :).

FSFE nu este organizația suroră a FSF[1]?

Alternativ înseamnă concurent. Pe piața sistemelor de operare pentru utilizatori
normali concurăm cu Microsoft și Apple.

Pe piața de sisteme de operare libere, concurează între ele: GNU/Linux vs. *BSD,
Ubuntu vs. Fedora vs. openSUSE, etc.

> Mai frumos era un poster
> cu alege software liber ;) și explicat într-o propoziție ce înseamnă Free as
> in Freedom :).

Desigur, dar[2]. Sper să o considerați critică constructivă.

Tibi

[1] http://www.fsf.org/news/windows-7-sins
[2] http://alege.softwareliber.ro/#ceoferi