[GSL] No comment ;-)

Alina Mierlus alina.mierlus la fsfeurope.org
Lun Noi 9 18:41:52 EET 2009

Eu cred că ar trebui să găsim o modalitate să spunem lumii întregi despre
filosofia Free Software, ci nu despre produse! Ok, GNU/Linux e bun, dar de
ce este bun? Pentru că mii de oameni contribuie. De ce să alegi Firefox?
Pentru că mii de oameni vin cu îmbunătățiri, pentru că îl poți folosi în
limba română, pentru ca are în spate o comunitate de la care poți învăța,
etc.

Alina