[GSL] No comment ;-)

Cata catalinfest la gmail.com
Lun Noi 9 18:55:57 EET 2009

Ar fi bine daca s-ar realiza o traducere in limba romana pentru acest link :

http://en.wikipedia.org/wiki/Open_source_software#Open_source_software_vs._free_software

Din pacate eu nu am inca un nivel de cunoastere asa de ridicat al
limbi engleze astfel incat sa imi permit sa o fac eu.

În data de 9 noiembrie 2009, 18:50, Tibi Turbureanu
<tiberiuturbureanu la gmail.com> a scris:

My sites:
http://catalin-festila.blogspot.com -about me
http://tv.free-tutorials.org - video tutorials
http://python-catalin.blogspot.com - my python blog