[GSL] No comment ;-)

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Lun Noi 9 19:12:31 EET 2009

Sarutmana Alina,

Ia te rog în considerație că acel afiș (chiar dacă nu pare fericită
ideea) are totuși o menire importantă în conjunctura acutală : aceea de
a conștientiza în rândul studenților că au într-adevăr dreptul să
aleagă. Pe scurt, doar îi face atenți la dreptul lor, nu instigă.

Da, într-o lume normală poate n-ar fi binevenită calea asta. Dar nu pune
te rog în discuție că acestă lume e anormală, ca și starea de lucruri.
Hai să recunoaștem că M$ cuibărește subversiv în școli bine mersi. Și
mai clocesc și ceva ouă.
Și când îi mai auzi câte o dată cum povestesc ei despre M$ Open Source
... și de libertăți ... mai că mă apucă nu greața, ci nervii.
Doar pentru că trăim într-o lume civilizată și tolerantă în care
suportăm zilnic pe canale media tot felul de retardați, mincinoși și
nesimțiți, asta n-ar trebui să conteze? Păi, iaca, dorim și noi respect.
Culmea, nu pentru noi, ci pentru cei din jur.

Noi în sine nu suntem alternativă Alina, suntem doar oameni liberi să ne
exprimăm opinia.
Nici lumea FLOSS eu unul n-o vad ca alternativa : acesta presupune o
doză de echilibru. Ori nu poți pune în balanță un ocean de libertate pe
de o parte cu o băltoacă cu mâl proprietar în alta.

Doru