[GSL] Fwd: [rlug] Intalnirea RLUG Noiembrie '09

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Noi 10 10:20:01 EET 2009

-------- Original Message --------
Subject: [rlug] Intalnirea RLUG Noiembrie '09
From: Monica <wiperush la ...>

Hello,

Am deosebita placere sa va invit, in numele Asociatiei Prolinux, la
prima intalnire oficiala a RLUG.

Intalnirea va avea loc in data de joi, 12 noiembrie a.c., incepand cu
ora 19:00, in sala de conferinte a firmei CG&GC, la adresa: Str.
Oltenitei, nr. 105A (langa Big Berceni).

In cadrul acestei prime intalniri, vom avea doua prezentari/subiecte de
barfa (sic!) dupa cum urmeaza:

- "Avanpremiera Fedora 12" by Nicu Buculei si
- "Oracle + Linux = Love", by Tiberiu Atudorei.

Avand in vedere ca sala in care se va desfasura intalnirea are
capacitate nominala de 21 de persoane, am rugamintea sa confirmati asap
participarea la eveniment, printr-un reply la acest mail.

Optional: Intalnirea va fi udata cu bere, incepand cu ora 21:00. Detalii
la fata locului.

Monica Isopescu, PR
www.prolinux.ro