[GSL] No comment ;-)

Mar Noi 10 11:42:45 EET 2009

On Tue, Nov 10, 2009 at 10:07:18AM +0200, Nicu Buculei wrote:

> Tibi, ma tem ca afirmatia ta poate fi interpretata gresit: majoritatea
> proiectelor libere nu esueaza pentru ca sint libere, ci pentru ca asa e
> in viata, majoritatea proiectelor, libere sau nu, esueaza.

Just. Ce am vrut să spun este că dacă e liber nu înseamnă că va fi de
calitate și prosper. De aceea, libertatea nu garantează calitatea și
nu este calitatea motivul pentru care facem arte și tehnologii libere,
ci pentru că noi credem că așa este corect în relația cu utilizatorii.

> Beneficiul celor libere este ca chiar daca au esuat, codul e public si
> va putea fi folosit in viitor intr-un fel sau altul de cineva, chair
> daca e vorba numai de un student care vrea sa se documetneze pentru un
> curs. La cele proprietare, o data cu falimentul companiei care le-a
> creat, dispare si codul.

Sau este păstrat pentru patente sau este achiziționat de altă firmă
odată cu echipa sau nu și poate rămâne tot proprietar sau deveni
liber și renaște :-)

Tibi