[GSL] in sfirsit la TVR

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Mar Noi 10 12:46:41 EET 2009

On 10/28/2009 11:00 AM, Nicu Buculei wrote:

> Prima editie ar trebui sa fie miine, la TVR2, in cadrul emisiunii Zon@
> IT, intre orele 17:00-17:30, sub forma unul segment cu durata in jur de
> 5 minute, in care Lucian Grijincu si cu mine vorbim despre ce inseamna
> Linux, ce este o distributie, facem o comparatie Ubuntu/Fedora si altele.

Dupa cum stiti probabil deja, emisiunea nu a fost difuzata la data
asteptata, azi am primit scuzele si confirmarea: au fost niste
incurcaturi care au cauzat reporgramarea, doua segmente despre FLOSS for
fi difuzate saptamina asta, joi 12 noiembrie de la ora 17:00 (pica prost
pentru bucurestenii care au deja de ales intre intilnirea RLUG si
petrecerea openSUSE).