[GSL] in sfirsit la TVR

Mișu Moldovan niznaiul la gmail.com
Mar Noi 10 18:54:17 EET 2009

2009/11/10 Stas Sushkov <stas la nerd.ro>:

> Dau o bere virtuala cine face inregistrarea.
> Me = no tv.

Io am înregistrat data trecută, din păcate degeaba... O să o fac și
joi, sper să fie într-un ceas bun. O să dureze puțin până o prelucrez
în ceva rezonabil ca mărime, placa mea capturează MPEG2, o juma de oră
iese la vreo trei giga și calculatorul meu vechi de cinci-șase ani
transcodează greu.

Berea virtuală poți o ții la rece deocamdață, mă mulțumesc cu o
panglicuță ASCII... :)

--
mișu