[GSL] Open geo-data (OpenStreetMap Romnia)

Ciprian Talaba cipriantalaba la gmail.com
Mie Noi 11 16:56:06 EET 2009

Salutare,

Pentru că este primul post pe această listă de discuții, am să încep cu o
scurtă prezentare a mea: mă numesc Ciprian Talabă, sunt un utilizator
frecvent (aș putea spune aproape în exclusivitate) al softurilor
open-source, dar ultimii 2 ani din timpul meu liber i-am dedicat proiectului
OpenStreetMap ce se dorește a fi o Wikipedia a hărților.

Grupul contribuitorilor din România folosește atât Wiki-ul principal (
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Romania) cât mai ales lista
organiza. Deși acoperirea hărții în România este una foarte bună în multe
orașe mari, sunt încă multe goluri care trebuiesc completate. Cum este vorba
de un proiect FOSS consider că popularizarea lui în cadrul întâlnirilor
grupurilor FOSS este o cale de a aduce noi contribuitori și de a face cea
mai completă și actuală hartă a României.

Deci în măsura în care membrii GSL sunt interesați să afle mai multe despre
OSM într-un cadru mai organizat, sunt convins că se vor găsi membri OSM din
diferite zone care pot susține scurte prezentări despre ce este OSM și care
sunt scopurile grupului nostru. Personal deși sunt din Galați nu am o
problemă să mă deplasez pe distanțe de 2-300km în weekend.

Numai bine,
Ciprian