[GSL] Open geo-data (OpenStreetMap România)

marius adrian popa mapopa la gmail.com
Mie Noi 11 17:21:51 EET 2009

2009/11/11 Ciprian Talaba <cipriantalaba la gmail.com>:
> [...]
> de un proiect FOSS consider că popularizarea lui în cadrul întâlnirilor
> grupurilor FOSS este o cale de a aduce noi contribuitori și de a face cea
> mai completă și actuală hartă a României.
>
> Deci în măsura în care membrii GSL sunt interesați să afle mai multe despre
> OSM într-un cadru mai organizat, sunt convins că se vor găsi membri OSM din
> diferite zone care pot susține scurte prezentări despre ce este OSM și care
> sunt scopurile grupului nostru. Personal deși sunt din Galați nu am o
> problemă să mă deplasez pe distanțe de 2-300km în weekend.

Salut chiar suntem interesati in Targu Mures si sper sa mai conving
prieteni sa adauge/editeze
Poate o sa facem la un geekmeet o prezentare , eu sunt chiar
impresionat the openstreetmap

chiar am pus si primul trace (facut cu masina de George Calugar)
http://www.openstreetmap.org/user/Mariuz/traces/563497