[GSL] Open geo-data (OpenStreetMap România)

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Mie Noi 11 17:48:03 EET 2009

Salut Ciprian,

Stiu ca nici bine nu m-am inregistrat pe openstreetmap.org si deja
ma ajutai sa configurez JOSM. Din pacate n-am reusit sa aliniez strazile
cu imaginile din satelit si am abandonat ideea de a contribui cu informatie.

M-am inscris pe lista de discutii OSM sa mai ajut daca e nevoie pe undeva,
sau macar sa fiu la curent cu ce se mai intampla.

Alexandru Cucu