[GSL] Open geo-data (OpenStreetMap Romnia)

Ciprian Talaba cipriantalaba la gmail.com
Mie Noi 11 17:57:49 EET 2009

2009/11/11 marius adrian popa <mapopa la gmail.com>

> despre
> din
> care
> >
> Salut chiar suntem interesati in Targu Mures si sper sa mai conving
> prieteni sa adauge/editeze
> Poate o sa facem la un geekmeet o prezentare , eu sunt chiar
> impresionat the openstreetmap
>
> chiar am pus si primul trace (facut cu masina de George Calugar)
> http://www.openstreetmap.org/user/Mariuz/traces/563497

Pentru mine este mai dificil să ajung la Târgu Mureș datorită distantei (nu
exclud o plimbare într-un weekend), dar am trimis mesajul mai departe catre
unul dintre cei care au contribuit cel mai mult în zonă și vă țin la curent.

--Ciprian