[GSL] Open geo-data (OpenStreetMap Romnia)

Mihai Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Mie Noi 11 20:22:35 EET 2009

Profit și eu de această linie de discuții care mă interesează direct.
Pentru că am ajuns să predau în acest an la masteratul nostru dela
informatică un curs de Web-GIS...
Chiar la laboratorul trecut am lucrat cu studenții mei câteva exemple de
folosire a OSM pentru completarea planului localității.
Dacă în echipă este careva din Arad, sau din Satu Mare (astea fiind cele
două centre în care țin cursurile) mi-ar place să-l pot invita pentru a-l
prezenta studenților.
Oricum, am să-mi permit (dacă nu-i cu supărare) să le prezint pe grupul
dedicat cursului aceste mesaje (încerc să-i lămuresc că-și pot "rotunji"
CV-ul, în vederea viitoarelor interviuri, activând în proiecte FLOSS).

Mihai Jalobeanu

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu