[GSL] Open geo-data (OpenStreetMap România)

Ciprian Talaba cipriantalaba la gmail.com
Joi Noi 12 12:18:55 EET 2009

2009/11/11 Alexandru Cucu <cracknel.org la gmail.com>

> Salut Ciprian,
>
> Stiu ca nici bine nu m-am inregistrat pe openstreetmap.org si deja
> ma ajutai sa configurez JOSM. Din pacate n-am reusit sa aliniez strazile
> cu imaginile din satelit si am abandonat ideea de a contribui cu
> informatie.
>
> M-am inscris pe lista de discutii OSM sa mai ajut daca e nevoie pe undeva,
> sau macar sa fiu la curent cu ce se mai intampla.

Cred ca ar merita sa mai incercam ceva legat de JOSM, refuz sa cred ca nu se
poate rezolva. Trimite-mi un mail personal cu zona unde sunt problemele de
aliniere cu imaginea din satelit.

--Ciprian