[GSL] Open geo-data (OpenStreetMap România)

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Joi Noi 12 13:02:28 EET 2009

Eu folosesc OpenStreetMap demult si adaug aproape zilnic informatii,
puncte de interes, trace-uri GPS, etc. (acolo si pe GeoNames).

Pana acum am cartografiat partial cateva zone, cum ar fi zona Fierbinti
de langa Bucuresti, comuna Macea de langa Curtici si numeroase zone din
Bucuresti.

Am propus cartografierea unei zone restranse (comuna ?) in OpenStreetMap
ca un subiect pentru editia viitoare a Scolii de vara Free Software de
la Macea:

http://www.proinfo.uvvg.ro

(vezi si grupul LinkedIn dedicat, la
http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=2239400&trk=anet_ug_hm )