[GSL] Open geo-data (OpenStreetMap RomÔnia)

Ciprian Talaba cipriantalaba la gmail.com
SÔm Noi 14 22:29:37 EET 2009

2009/11/11 Mihai Jalobeanu <jalobeanu la gmail.com>

> Profit ╚Öi eu de aceast─â linie de discu╚Ťii care m─â intereseaz─â direct.
> Pentru că am ajuns să predau în acest an la masteratul nostru dela
> informatic─â un curs de Web-GIS...
> Chiar la laboratorul trecut am lucrat cu studen╚Ťii mei c├óteva exemple de
> folosire a OSM pentru completarea planului localit─â╚Ťii.
> Dacă în echipă este careva din Arad, sau din Satu Mare (astea fiind cele
> dou─â centre ├«n care ╚Ťin cursurile) mi-ar place s─â-l pot invita pentru a-l
> prezenta studen╚Ťilor.
> Oricum, am s─â-mi permit (dac─â nu-i cu sup─ârare) s─â le prezint pe grupul
> [...]

Pentru că a apărut interes pentru prezentări despre OSM în diferite zone ale
╚Ť─ârii am decis s─â deschid un subiect asem─ân─âtor pe lista OSM Rom├ónia:
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-ro/2009-November/000801.html.

Momentan am primit un r─âspuns afirmativ (personal, nu pe list─â) de la un
contribuitor din Târgu Mureș ce ar putea să facă o mică prezentare, precum
și o mică posibilitate pentru Arad, dar nu cred că e ușor de sincronizat cu
programul domnului profesor. Din p─âcate principalul contribuitor la nivelul
Aradului mi-a spus că în ultima vreme nu mai are timpul necesar pentru a
contribui la OSM, pe nici o cale, dar așteptăm în continuare (trebuie să
recunosc c─â mi-a trecut prin minte o idee nebuneasc─â, s─â fac un mic tur prin
╚Ťar─â ╚Öi s─â sus╚Ťin scurte prezent─âri pentru cei interesa╚Ťi).

Ținem legătura,
Ciprian