[GSL] Open geo-data (OpenStreetMap Romnia)

Stan Ioan-Eugen stan.ieugen la gmail.com
Lun Noi 16 00:22:19 EET 2009

2009/11/11 Mihai Jalobeanu <jalobeanu la gmail.com>

> [...]
> informatică un curs de Web-GIS...
> Chiar la laboratorul trecut am lucrat cu studenții mei câteva exemple de
> folosire a OSM pentru completarea planului localității.
> Dacă în echipă este careva din Arad, sau din Satu Mare (astea fiind cele
> două centre în care țin cursurile) mi-ar place să-l pot invita pentru a-l
> prezenta studenților.
> Oricum, am să-mi permit (dacă nu-i cu supărare) să le prezint pe grupul
> dedicat cursului aceste mesaje (încerc să-i lămuresc că-și pot "rotunji"
> CV-ul, în vederea viitoarelor interviuri, activând în proiecte FLOSS).

Salut,
Poți să-mi trimiți și mie cursurile de web-GIS și eventual ce aplicații ați
dezvoltat?
Sunt student la Ffacultatea de Pompieri și mă interesează dezvoltarea unei
aplicații care să faciliteze intervenția serviciilor pentru situații de
urgență (=pompieri).
O aplicație WebGIS care să folosească openstreetmap este exact ce căutam,

> --
> Prof.Dr. Mihai Jalobeanu

-stan ioan-eugen