[GSL] Forum MCSI - Societatea Informațională

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Vin Oct 2 12:45:30 EEST 2009

Ioan Fericel a scris:

> http://www.mcsi.ro/Forum
>
> Era o multașteptată ocazie pentru participarea maselor la procesul de
> construire transparentă a societății ...

Bună ziua, Nelu & all,

Am intrat și eu pe forum, dar recunosc că nici n-am înțeles unde ar
trebui să postez. :-(

De exemplu, unde am putea deschide un thread despre folosirea
Software-ului Liber(TM) ;-)  în administrația publică ?

Sau suntem condamnați să discutăm, în același binecunoscut limbaj de
lemn, despre niște stufoase proiecte legislative, pe care nu le dorește,
aplică și înțelege nimeni ?

După părerea mea, birocrația asta ar trebui *desfiintata* (cu
concedierea completa a aparatului), nu studiată... N-avem forțe de irosit...

Numai bine,
Razvan