[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Vin Oct 2 13:47:44 EEST 2009

Ioan Calin Borcoman a scris:
> Suna a reclama pentru cel.ro. Eu m-as feri sa dau legaturi catre un
> vanzator anume.
>
> Am intrat pe dell.ro si nu am vazut sa zica ceva de ubuntu. Le-am
> scris celor de la dell sa-i intreb care-i treaba. Recomand si
> celorlalti sa faca asa.
>
> Daca isi modifica paginile in romana si spun ceva despre Ubuntu, abia
> atunci cred ca e ok sa pui o legatura catre dell.ro.
>
> Cheers,
>
> Ionutz

Ionuț, Dell este printre puținii vânzători care oferă nu numai computere
cu Linux preinstalat (Ubuntu), dar și *suport oficial* pentru el.

Desigur, oferta se referă la anumite modele...

Ca utilizator vechi de Dell, pot să-ți spun că majoritatea modelelor lor
merg *excelent* pe Linux, indiferent dacă au suport oficial sau nu.

Pentru uzul publicului larg, cred că Dell merită pomenit/promovat
printre cei care sprijină *activ* Free Software.

Numai bine,
Răzvan