[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Ioan Calin Borcoman iborco la gmail.com
Vin Oct 2 15:21:22 EEST 2009

Nu asta era idea. Idea era de pus un link la un producator care vinde
laptop sau calculator cu GNU/Linux preinstalat si functional.

Altfel, si eu am Ubuntu pe un laptop Toshiba si un Fujitsu. Dar a
trebuit sa platesc 100-150USD pentru Windows-ul preinstalat pe fiecare
din ele.

Degeaba vinde Dell laptopuri si calculatoare cu Linux in State, iar in
Romania, nu. Nu stiu de unde are CEL.RO laptopul ala cu Ubuntu, dar pe
pagina DELL, in romana, nu apare asa ceva.

Concluzie - reclama la CEL.RO nu e oportuna, ca e un vanzator dintre
multi altii si ar fi discriminare fata de ceilalti vanzatori care vand
Dell cu Ubuntu. Iar Dell nu merita link direct pana nu isi modifica
pagina in romana. De aia recomandam celor de pe lista sa le scrie
celor de la Dell - poate isi revizuiesc opinia.

Parerea mea ... hâc! ;-)

Ionutz