[GSL] Alege.SoftwareLiber.Ro (ex. sunteți de acord cu asta?)

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Vin Oct 2 16:44:38 EEST 2009

Ioan Calin Borcoman wrote:
> Nu asta era idea. Idea era de pus un link la un producator care vinde
> laptop sau calculator cu GNU/Linux preinstalat si functional.
>
> Altfel, si eu am Ubuntu pe un laptop Toshiba si un Fujitsu. Dar a
> trebuit sa platesc 100-150USD pentru Windows-ul preinstalat pe fiecare
> din ele.
>
> Degeaba vinde Dell laptopuri si calculatoare cu Linux in State, iar in
> Romania, nu. Nu stiu de unde are CEL.RO laptopul ala cu Ubuntu, dar pe
> pagina DELL, in romana, nu apare asa ceva.
>
> Concluzie - reclama la CEL.RO nu e oportuna, ca e un vanzator dintre
> [...]

Mai mult, din experienta personala pot confirma.
Dell sustine ca are in vanzare notebook-uri fara sistem de operare. In
realitate, cand incerci sa le obtii nu sunt disponibile. Trist dar adevarat.
Doru