[GSL] BLUG*OS*CON

Lucian Oprea oprea.luci la gmail.com
Vin Oct 2 21:47:17 EEST 2009

Salve,

Din ceea ce am observat s-au trimis invitatii, numai ca din diverse motive
acestea nu au ajuns deloc sau in timp util la destinatie.
Initiativa este ok si sper sa aiba succes.

Sper ca GSL sa fie prezent la aceasta actiune.

Lucian,

În data de 2 octombrie 2009, 19:28, Stas Sushkov <stas la nerd.ro> a scris: