[GSL] Ubuntu in Biblioteca din ULB

Stas Sushkov stas la nerd.ro
Vin Oct 9 22:05:39 EEST 2009

Am avut plăcuta surpriză să fac o vizită la biblioteca universității
Lucian Blaga din Sibiu,
unde există o sală de calculatoare dedicată studenților universității.
Sala e superbă!
50 de PC-uri, 20% pare-se sunt pe Kubuntu (am început eu încetul cu
încetul să le actualizez la Ubuntu karmic,
fără știrea administratorilor, din motivul că KDE e varză ca prima
impresie pentru utilizatori!
Plus, widget-urile respective pot fi ușor stricate (și sunt deja), și
atunci chiar nu mai înțelegi nimic din sistemul ăla!).
Pe lângă PC-uri, chiar și pe calc-urile cu XP e instalat numai software liber!
Iconițele OpenOffice și Firefox lucesc pe niște etichete lângă fiecare
masă pe care e explicată funcționalitatea fiecăreia!

Iarăși PC-urile sunt conectate în RoEdu.Net, lucru pentru care am tot respectul!

Dacă există pe listă vre-un administrator din ULB, care ar putea
organiza să mă ajute să actualizăm restul PC-urilor dedicate
să fie pe Linux, îl rog să se anunțe. Sunt gata să ne întâlnim și să
ajut la mentenanță, să aducem sistemele la
Karmic cu unattended updates, pentru a fi up-to-date fără vre-o
implicare ulterioară.

În rest felicitări. Am rămas uimit.

N.B.: ULB în aceleeași clădire au o sală superbă pentru conferințe.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/