[GSL] OpenCofee

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Vin Oct 16 14:36:09 EEST 2009

On 10/16/2009 02:16 PM, Stas SUSHKOV wrote:

> :)
> Pare a fi un fel de GeekMeet, deci pentru persoane mai geekish, nuș...
> Oricum, tipul ne-a cerut atenția, nu prezența, dacă nu vrea/nu poate
> nimeni, e ok.

Eu m-as fi dus (10 minute ca sa le arati alora ca ei de fapt ruleaza
programe libere si cum ii ajuta asta e "piece of cake"), dar nu in
conditiile in care trebuie sa imi iau citeva ore libere de la serviciu.

Pare sa fie sau pentru liber-profesionisti care lucreaza de acasa, fie
pentru cei care se duc in interes de serviciu sa isi faca reclama la
produse.