[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Oct 18 12:15:28 EEST 2009

On Sun, 2009-10-18 at 08:26 +0300, Ioan Calin Borcoman wrote:
> Ceva gen freshmeat.net, dar cu specific romanesc? Mi-ar place si mie asa ceva :)

Din păcate până la freshmeat nu cred că tindem, însă există o pagina
unde sunt listate proiecte Românești de aplicații:
http://softwareliber.ro/proiecte/implicare/proiecte-romanesti/

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/