[GSL] Calculatoare cu Linux preinstalat

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Oct 18 12:25:48 EEST 2009

On Sun, 2009-10-18 at 11:00 +0300, Răzvan Sandu wrote:
> [...]
> majoritate* .
>
> Marcile erau Dell, Lenovo, Sony, Acer, eMachines, Toshiba...
>
> Pentru prima data mi-a fost dat sa vad Linux preinstalat pe laptop-uri
> „de fite”, cum ar fi modelele high-end de la Sony Vaio (seria AW, care
> ajunge la 8000 - 10000 RON).
>
> IMHO, ar fi oportun sa gasim un spatiu pe un wiki, intr-un loc *vizibil*
> , unde sa facem o lista a magazinelor si distribuitorilor care vand *in
> Romania* calculatoare cu Linux preinstalat. Asta ca raspuns la
> campaniile Microsoft fii-destept.ro si ftw.ro.
>
> Un asemenea site - mult mai complex - exista la

Aș putea contribui cu ceva timp și coding pentru o simplă pagină web în
care un vizitator să poată să-și adauge singur magazinul ce l-a găsit,
cu o scurtă descriere și să bifeze ce mărci/modele au (poate un google
maps). Iar alți vizitatori să poată filtra per orașe și mărci/modele.

S-ar mai băga cineva?
Cei cu rambursarea licenței Windows... asta ar fi o materializare
posibiliă a unui lucru legat de ce doreați și voi să obțineți (listă cu
magazine în care găsești și Linux preinstalat, nu doar Windows).

> Numai bine,
> Razvan

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/