[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Mihai Sucan mihai.sucan la gmail.com
Dum Oct 18 12:41:16 EEST 2009

Le Sun, 18 Oct 2009 12:15:28 +0300, Stas SUSHKOV <stas la nerd.ro> a écrit:

> Din păcate până la freshmeat nu cred că tindem, însă există o pagina
> unde sunt listate proiecte Românești de aplicații:
> http://softwareliber.ro/proiecte/implicare/proiecte-romanesti/

Ar trebui cineva să o mai actualizeze, să mai adauge în listă, sau să mute
pagina pe wiki.

Kamailio, DEX online, PaintWeb și alte proiecte românești ar fi bine să
fie listate. Poate chiar pe categorii.

Numai bine,
Mihai

--