[GSL] Nu ar trebui sa avem un loc pe site pentru asa ceva?

Catalin Balan laserbeam333 la gmail.com
Dum Oct 18 14:07:30 EEST 2009

On Sun, 2009-10-18 at 12:14 +0300, Stas SUSHKOV wrote:

> Salut,
> știam că de asta se ocupă The Open Disc (http://www.theopendisc.com/)
> care au o traducere în Română.
>
> Ce ar fi de făcut e o pagină web simpluță și drăguță cu ce pomenești tu
> mai sus. Nu?

Da... ceva de genu... nu cine stie ce ciudatenii. O lista cum e cea de
la linku ala.

S-o fi ocupand Open Disc de asa ceva, dar o pagina simpluta nu strica sa
avem si noi. Adica mai bine aratam ceva concret celor care dau pe site
decat sa le zicem numa ca facem proiecte, sa le aratam poze etc. Inca un
buton in meniu ala nu cred ca ne deranjeaza. Nu zic ca e urgenta
problema... adica nu e nici macar problema, spun ca nu cred ca e greu de
facut si ca ar da sens termenului de "software liber" din
softwareliber.ro care momentan povesteste numa despre noi / proiectele
noastre.