[GSL] Nu ar trebui sa avem un loc pe site pentru asa ceva?

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Oct 18 15:03:42 EEST 2009

On Sun, 2009-10-18 at 14:07 +0300, Catalin Balan wrote:

> Da... ceva de genu... nu cine stie ce ciudatenii. O lista cum e cea de
> la linku ala.
>
> S-o fi ocupand Open Disc de asa ceva, dar o pagina simpluta nu strica sa
> avem si noi. Adica mai bine aratam ceva concret celor care dau pe site
> decat sa le zicem numa ca facem proiecte, sa le aratam poze etc. Inca un
> buton in meniu ala nu cred ca ne deranjeaza. Nu zic ca e urgenta
> problema... adica nu e nici macar problema, spun ca nu cred ca e greu de
> facut si ca ar da sens termenului de "software liber" din
> [...]

Iarăși, îmi doresc să văd persoane noi implicate, și sunt gata să
ajut/contribui atât cu timpul meu cât și cu resurse/coding pentru toată
treaba. Nu mai vreau să lucru singur noaptea, mi-ar place să colaborez
însă fără prea multe povești/discuții.

Dacă e dispus cineva să se ocupe de traducere și content, eu fac restul,
numai să adăugăm textul. Sau, invers.

Sunt mai tot timpul pe irc.

Spor.

--