[GSL] Calculatoare cu Linux preinstalat

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Dum Oct 18 16:34:13 EEST 2009

Pe 18.10.2009 12:37, Mihai Sucan a scris:
> Ideea e bună să se facă un site cu lista magazinelor. Un wiki ar fi ceva
> mai simplu într-o etapă inițială - poate ar contribui mai multă lume.

Și eu susțin ideea unui wiki, care este foarte simplu de
menținut/actualizat, prin contribuția colectivă imediată a celor interesați.

Dovadă wiki-ul celor de la RLUG, cel cu lista comunităților Linux
românești - care, IMHO, ar trebui intens popularizat și ar trebui
adăugate link-uri cât mai vizibile, pe diverse site-uri:

http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Comunit%C4%83%C5%A3i_Linux_din_Rom%C3%A2nia

La fel și în cazul acestui wiki cu magazine.

IMHO, ceea ce ne lipsește sunt nu discuțiile tehnice de detaliu, ci
publicitatea SO în general, o publicitate care să se adreseze *direct*
end-user-ului și firmelor...

Numai bine,
Răzvan