[GSL] Calculatoare cu Linux preinstalat

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Dum Oct 18 16:45:50 EEST 2009

On Sun, 2009-10-18 at 16:34 +0300, Răzvan Sandu wrote:
> [...]
> menținut/actualizat, prin contribuția colectivă imediată a celor interesați.
>
> Dovadă wiki-ul celor de la RLUG, cel cu lista comunităților Linux
> românești - care, IMHO, ar trebui intens popularizat și ar trebui
> adăugate link-uri cât mai vizibile, pe diverse site-uri:
>
> http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Comunit%C4%83%C5%A3i_Linux_din_Rom%C3%A2nia
>
> La fel și în cazul acestui wiki cu magazine.
>
> IMHO, ceea ce ne lipsește sunt nu discuțiile tehnice de detaliu, ci
> publicitatea SO în general, o publicitate care să se adreseze *direct*

Eu încă-s de părerea că wiki-urile sunt niște unelte tehnice ce aduc
nimic altceva decât un overkill end-userilor.

Ca dovadă luați alege.softwareliber.ro care probabil că a fost vizitat
de n ori mai mult decât o pagina în wiki/paginile în wiki ce se pot găsi
pe resursele noastre.

Însă yep, wtfamI să tot plictisesc lumea cu așa detalii plictisitoare.

> Numai bine,
> Răzvan

() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/