[GSL] Calculatoare cu Linux preinstalat

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Dum Oct 18 17:04:46 EEST 2009

Pe 18.10.2009 16:45, Stas SUSHKOV a scris:

> Eu încă-s de părerea că wiki-urile sunt niște unelte tehnice ce aduc
> nimic altceva decât un overkill end-userilor.
>
> Ca dovadă luați alege.softwareliber.ro care probabil că a fost vizitat
> de n ori mai mult decât o pagina în wiki/paginile în wiki ce se pot găsi
> pe resursele noastre.

Stas, sunt 100% de acord.

Însă scopul unui wiki este foarte diferit de cel al unei simple pagini web.

În timp ce pe o pagină web informația se transmite într-o singură
direcție (de la creatorul site-ului la utilizatori), un wiki este o
unealtă făcută să consolideze/sistematizeze informația „aruncată” în el
de vizitatorii site-ului, *fara interventia administratorului* . Deci
informația circulă mai mult în sensul opus.

IMHO, ultimele cuvinte subliniate sunt esențiale, întrucât adăugarea
informației pe site nu trebuie să presupună timp și efort din partea
administratorului site-ului.

Din punctul meu de vedere, sunt de acord cu orice unealtă mi se propune
pentru lista de magazine despre care discutam mai devreme, cu condiția
ca ea să poată atinge acest scop (consolidarea rapidă și eficientă de
informație).

Site-ul http://alege.softwareliber.ro are trafic mare fiindcă e
*excelent* făcut !  :-)

Cu prietenie,