[GSL] Calculatoare cu Linux preinstalat

rs rospell2009 la gmail.com
Lun Oct 19 01:08:24 EEST 2009

În data de 18 octombrie 2009, 09:34, Răzvan Sandu
<razvan.sandu la zando.ro> a scris:
> Dovadă wiki-ul celor de la RLUG, cel cu lista comunităților Linux
> românești - care, IMHO, ar trebui intens popularizat și ar trebui
> adăugate link-uri cât mai vizibile, pe diverse site-uri:
>
> http://wiki.lug.ro/mediawiki/index.php/Comunit%C4%83%C5%A3i_Linux_din_Rom%C3%A2nia

Da, lista respectivă este cel mai apropiat lucru de un freshmeat
românesc. Ar trebui popularizată, updatată, etc. Văd că lumea nu are
probleme să-și listeze proiectele acolo. O listă și mai celebră pe
rlug este lista comunităților românești. Cred că o listă de magazine
lângă celelalte ar putea să meargă.

Lucian