[GSL] Nu ar trebui sa avem un loc pe site pentru asa ceva?

Lun Oct 19 09:21:36 EEST 2009

On Sun, Oct 18, 2009 at 07:51:39AM +0300, Catalin Balan wrote:
> Am gasit aces link interesant alergand pe internet...
>
> http://mashable.com/2007/09/23/open-source/
>
> N-ar trebui sa avem pe site un loc cu astfel de linkuri? Sau daca cumva
> il avem... n-ar trebuis a fie pus mai evident in meniul principal? (Pana
> la urma noi vrem printre altele sa promovam programele alternative celor
> comerciale)

s/comerciale/proprietare

Am citit într-o replică de-a ta ulterioară că te referi la programe libere
alternative. Cele comerciale nu sunt opuse celor libere. Și proprietare și
libere, toate sunt puse spre comercializare pe aceeași piață (fie că
vorbim de cost de distribuție sau suport).

Tibi