[GSL] Mâine se lansează Windows 7 în România...

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Joi Oct 22 00:13:55 EEST 2009

Pe 21.10.2009 23:32, Mihai Sucan a scris:

Bună ziua,

Respect părerea formulată de Adi și Mihai.

În mod normal, și eu sunt împotriva campaniilor negative.

Dar, date fiind posibilitățile financiare și de marketing uriașe ale
Microsoft, cred că trebuie făcut ceva pentru ca publicul român să
cunoască și cealaltă față a medaliei.

De aceea, vă țin la dispoziție flyerul campaniei Windows7Sins.org, pe
care l-am tradus între timp și îl am în format .svg, .pdf, etc.

Numai bine,
Răzvan