[GSL] Mâine se lansează Windows 7 în România...

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Oct 22 12:43:57 EEST 2009

On 10/22/2009 12:16 PM, Cata wrote:

> 1. Poate cineva sa imi spuna cum sa configurez un server de linux
> astfel incat sa pot sa acesez internetul de pe laptop prin intermediul
> unui desktop ?

Faci NAT pe desktop. Sau connection sharing din NetworkManager. Sau pui
Squid pe desktop. Sau alte variante in functie de ce iti trebuie tie exact.

> 2. Stie cineva care este echivalentul comenzii 'CTR+SHIFT +>' or
> 'CTR+SHIFT +<' in Open Office ?

Ce ar trebui sa faca 'CTR+SHIFT +>'? In ce aplicatie folsoesti tu
combinatiia aia?

PS: care e legatura cu Windows 7?