[GSL] Mâine se lansează Windows 7 în România...

Cata catalinfest la gmail.com
Joi Oct 22 14:30:39 EEST 2009

E o chestie mai pragmatica
CTR+SHIFT+> mareste dimensiunea sirului de caractere selectat in MOffice ...
Ar trebui sa fie ceva asemanator si in OOO.
Cu windows 7 ... cred e o eroare de topic .
Oricum e si vina gmail asta ca ma umple de mesaje GSL .
E posibil sa fi dar un reply eronat din viteza

My sites:
http://free-tutorials.org - tutorials
http://tv.free-tutorials.org - video tutorials
http://catalinfest.xhost.ro - stuff