[GSL] ceva cu ctrl+shift+> (a fost: Re: Mâine se lansează Windows 7 în România...)

Cristian Secară orice la secarica.ro
Joi Oct 22 14:50:03 EEST 2009

--
Cristian Secară
http://www.secarica.ro/
On Thu, 22 Oct 2009 14:30:39 +0300, Cata wrote:

> E o chestie mai pragmatica
> CTR+SHIFT+> mareste dimensiunea sirului de caractere selectat in
> MOffice ... Ar trebui sa fie ceva asemanator si in OOO.

Eu am (și) MS Office 2003 și nu se întâmplă nimic dacă fac cum zici.

--
> [...]

> MOffice ... Ar trebui sa fie ceva asemanator si in OOO.

Eu am (și) MS Office 2003 și nu se întâmplă nimic dacă fac cum zici (cu
aranjamentul de tastatură EN-US).

Oricum mi se pare aiurea implementarea unei asemenea scurtături, pentru
că disponibilitatea semnelor < și > depind de tastatura folosită.
Să zicem că folosesc tastatura standard RO (aranjamentul primar), sau
DE, sau FR. Pe toate trei semnele < și > sunt pe tasta 105, între Shift
și Z dacă o ai fizic, semnul < disponibil direct iar semnul > disponibil
cu Shift în prealabil. Având în vedere că scurtătura ta se bazează pe
Shift, este imposibil să activezi una dintre variante (cea fără Shift).

În cazul tastaturii RO (aranjamentul primar) semnele < și > mai sunt
disponibile și cu AltGr și locul original de la EN-US, numai că
din cauza apăsării lui Shift caracterele obținute sunt « și ».

Cristi

--
Cristian Secară
http://www.secarica.ro/