[GSL] Mine se lanseaz Windows 7 n Romnia...

Calin Miclaus calin.miclaus la gmail.com
Joi Oct 22 15:07:43 EEST 2009

2009/10/21 Mihai Sucan <mihai.sucan la gmail.com>

> Trebuie să vin în sprijinul ideii de a promova calităţile softwareului
> liber, decât să încercăm să aruncăm cu "gunoi" înspre competiţie. Ş-apoi
> nu putem spune că Windows 7 este 100% "naşpa". De exemplu, ar fi bine dacă
> Xorgul nu ar pica atunci când pică driverul de video - aşa, stabil, ca  în
> Windows 7. :) (asta poate fi considerat flame bait)

De acord cu voi, nici mie nu-mi surad campaniile negative. Dar...
flyerul ala nu face nici o referire la calitatea softului, ci la libertatile
untilizatorilor win7 si la lock-in-ul MS. Acelasi flyer poate/putea fi
folosit la XP, 98, 95, ...
Putem prezenta ce e bun la SL, si anume exact reversul lucrurilor prezentate
in flyer. Pe lista arlug am propus sa tiparim avantajele softului liber,
cateva cuvinte despre linux si despre lug-ul local.
Momentul nu cred ca merita ratat, multa lume e sensibilizata cu win7, a doua
oara nu se mai lanseaza.

--
Calin Miclaus