[GSL] ceva cu ctrl+shift+> (a fost: Re: Mâine se lansează Windows 7 în România...)

Cata catalinfest la gmail.com
Joi Oct 22 15:27:18 EEST 2009

Daca tot am inceput acum sa si termin
Exista optiunea aceasta  nu stiu daca la 2003 sau la alta ...
Mai sunt si altele pe care nu le-am descoperit inca in OOO ...
Daca cineva stie sa foloseasca foarte bine OOO poate le punem pe vreun
site sunt foarte utile .

Si cu asta am incheiat , nu vreau sa va stric discutia .

Merci

În data de 22 octombrie 2009, 14:50, Cristian Secară
<orice la secarica.ro> a scris:

> --
> Cristian Secară
> http://www.secarica.ro/

> Eu am (și) MS Office 2003 și nu se întâmplă nimic dacă fac cum zici.

> --
> Cristian Secară
> http://www.secarica.ro/

> Eu am (și) MS Office 2003 și nu se întâmplă nimic dacă fac cum zici (cu
> aranjamentul de tastatură EN-US).
>
> Oricum mi se pare aiurea implementarea unei asemenea scurtături, pentru
> că disponibilitatea semnelor < și > depind de tastatura folosită.
> [...]

My sites:
http://free-tutorials.org - tutorials
http://tv.free-tutorials.org - video tutorials
http://catalinfest.xhost.ro - stuff