[GSL] ceva cu ctrl+shift+> (a fost: Re: Mâine se lansează Windows 7 în România...)

Cristian Secară orice la secarica.ro
Joi Oct 22 15:39:07 EEST 2009

On Thu, 22 Oct 2009 15:27:18 +0300, Cata wrote:

> Si cu asta am incheiat , nu vreau sa va stric discutia .

Subiectul ăsta a devenit altul, pentru că l-am crăcănat din celălalt,
nu (mai) are legătură cu discuția cu Windows 7 etc.

Vezi că mesajul meu de adineauri l-am bramburit pe la început, nu știu
dacă ai ajuns la pasajul în care menționam implicațiile legate de
aranjamentul unor tastaturi naționale (regionale).

Cristi

--
Cristian Secară
http://www.secarica.ro/