[GSL] ceva cu ctrl+shift+> (a fost: Re: Mâine se lanseaz? Windows 7 în România...)

Stas SUSHKOV stas la nerd.ro
Joi Oct 22 18:58:33 EEST 2009

On Thu, 2009-10-22 at 12:43 +0300, Nicu Buculei wrote:

> Faci NAT pe desktop. Sau connection sharing din NetworkManager. Sau pui
> Squid pe desktop. Sau alte variante in functie de ce iti trebuie tie exact.

Dacă înlocuiești access point-ul din articolul de mai jos, cu un
switch/calc personal, ai fix situația ta:
http://stas.nerd.ro/index.php/read/172

> Ce ar trebui sa faca 'CTR+SHIFT +>'? In ce aplicatie folsoesti tu
> combinatiia aia?
>
> PS: care e legatura cu Windows 7?

Altă dată te rugăm să folosești o listă mai tehnic orientată.

Spor.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/