[GSL] Mâine se lansează Windows 7 în România...

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Vin Oct 23 07:37:24 EEST 2009

Pe 22.10.2009 21:51, Cristi Măgherușan a scris:
> Asa ceva nu se face.

Bună seara,

Oameni buni, iertați-mă, dar n-ați înțeles sensul mesajului meu
original...  ;-)

Nu e, nici măcar, campania *mea* sau a *noastra* - e o campanie a
Fundației pentru Software Liber, la care participă cine dorește. LUG-ul,
ca entitate, nici nu e necesar să fie implicat...

Eu solicitam, numai, ajutorul vreunui coleg dispus să mă ajute în
traducerea fluturașului campaniei (operație pe care am făcut-o între
timp, singur - fluturașul a ieșit identic cu cel original). De ce îl
solicitam aici ? Fiindcă pe listele de discuții de la Microsoft, Adobe
sau Autodesk nu cred că voi găsi sprijin... ;-)

Mai departe, fluturașul creat îl folosește *cine vrea* , *dacă* vrea. Eu
îl țin la dispoziția comunității, inclusiv în format-sursă .svg.

Întâmplător, eu, personal, cred și în utilitatea ideilor exprimate în
text - adică *da* , cred că fiecare român trebuie să ia câte o așchie,
cu briceagul, din soclul pe care stau dictatura, monopolurile, etc. !
Dar asta-i cu totul secundar în acest context. Subiectul mesajului era
*traducerea* .

Cu prietenie,
Răzvan