[GSL] Mâine se lansează Windows 7 în România...

gabriel munteanu jajalinux la gmail.com
Vin Oct 23 13:02:08 EEST 2009

se pare ca pe timp de criza windows-ul nu mai e la moda:
http://www.bloombiz.ro/international/letonia-vrea-sa-renunte-la-programele-microsoft
pacat ca lumea se desteapta cand saracia bate la usa.

jgabios
http://bash.editia.info