[GSL] Conferința LOAD

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Sâm Oct 24 18:19:41 EEST 2009

Ce mi s-a parut cel mai aiurea: LOAD = «Linux» Open Alternative Days
si mare sponsor e Microsoft.
Prima data cand am vizitat pagina era chiar primul. Acum e Red Hat,
dar au uitat sa schimbe si descrierea imaginii (proprietatea alt a
imaginii in HTML).

Au fost foarte "atenti" cand au realizat siteul:
* textul "Comentariile sunt inchise." apare pe roate paginile.
* nu scrie unde se va desfasura evenimentul, bine ca au pus o mare
animatie flash unde apare pentru o secunda locatia, altfel muream
prost. Norocul a fost ca nu a blocat-o browserul.
* in imaginile de la LOAD2006 apare o pereche de pantofi sport. De ce?

80% din prezentari sunt despre servicii Red Hat.

Dupa mine nu merita efortul. Poate doar daca e cineva invitat (am
inteles ca invitatiile sunt gratis :)) sa ne spune si noua ce s-a
intamplat.

Alexandru Cucu