[GSL] contribuțiile românești în mediul open source

Mihai Sucan mihai.sucan la gmail.com
Sâm Oct 24 18:27:51 EEST 2009

Salut!

Le Sat, 24 Oct 2009 13:53:49 +0300, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a
écrit:

> Salut,
>
> În loc de o listă cu proiecte cu participare românească, cred că ar fi
> mai util dacă acei participanți ar da un interviu în scris care să fie
> publicat pe pagina aceea cu proiecte cu participare românească. Astfel,
> acei oameni din școli cu potențial nevalorificat ar avea modele de urmat.

Nu cred că propunere ta exclude pe cealaltă propunere, ci dimpotrivă...
aduce o completare. Interviurile ar fi doar încă un mod de a aduce mai
multă vizibilitate proiectelor românești în mediul open source.

--
Mihai Sucan
http://www.robodesign.ro