[GSL] Conferința LOAD

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Sâm Oct 24 22:53:24 EEST 2009

A se vedea comentariile de aici:
http://www.linkedin.com/osview/canvas?_ch_page_id=1&_ch_panel_id=1&_ch_app_id=7083120&_applicationId=2000&_ownerId=0&appParams={%22go_to%22:%22events/142019%22,%22referrer%22:%22public%22}
începând cu cel al lui Nicu care a fost făcut frustrat pentru că a spus
că i s-a cerut o sumă mare de bani să participe.

Pe prima pagină load.ro apare că a apărut Fedora 11 în 23 octombrie,
Fedora 11 a apărut de 6 luni.

Memoria mi s-a reîmprospătat și știu că Nicu a fost contactat de un fost
director de vânzări de la Agora și am primit o propunere de 1500€+TVA
pentru 20 de minute de prezentare + stand.

Frustrat sau nu, am rămas cu concluzia că e o altă eliberatică, un
eveniment care promovează software liber cu sponsori ca Microsoft deci e
pierdere de timp.

Un eveniment unde nu e invitată comunitatea care contribuie este egal cu
zero pentru mine; și invitația ar trebui să fie gratuită, mai mult chiar
să acopere eventualele costuri.