[GSL] Conferința LOAD

Sâm Oct 24 23:34:51 EEST 2009

On Sat, Oct 24, 2009 at 10:53:24PM +0300, Alexandru Szasz wrote:
> Frustrat sau nu, am rămas cu concluzia că e o altă eliberatică, un
> eveniment care promovează software liber cu sponsori ca Microsoft deci e
> pierdere de timp.

Mi se pare tare dezorganizat și obscur LOAD ăsta.

Separat, nu cred că are importanță cine sponsorizează, dacă nu se
promovează tehnologii proprietare sub masca unui eveniment pentru
tehnologii libere.

Dacă mergem pe principiul „cine sponsorizează”, nici la cele sponsorizate
de IBM, Adobe, Apple, Oracle, BitDefender nu ar trebui să participăm.
Niciuna dintre cele enunțate nu este mai ortodoxă ca Microsoft, doar că
încă nu au puterea monopolului pentru a se „dezlănțui”.

IBM este cel mai mare deținător de patente, Adobe și Apple amenință Internetul
cu propriile tehnologii proprietare promovate ca standarde. Microsoft a
reușit din poziția sa să impună standardul propriu în aplicațiile de birou.

Părerea mea,
Tibi